Promovam  performanta  economica!
Editie electronica a publicatiei tiparite Top Business -  fondata 1993, Anul XXVII
nr.4 (891) Aprilie 2019
Romania Magica

Participarea Romaniei la Targul de turism de la Paris (MAP

- Le  
Monde a Paris, 14 -17 martie) a fost un posibil exemplu bun de  
promovare a tarii noastre. Standul Romaniei a fost bine pozitionat, la  
intrarea in complexul expozitional, iar Ambasadorul Romaniei la  
Paris, Excelenta Sa Domnul Luca Niculescu, a fost prezent mult timp  
alaturi de expozanti.Standul Romaniei a fost bine semnalizat, atat  
printr-un banner mare la intrarea in pavilion, cat si ca design, iar  
interesul partenerilor a fost destul de ridicat. Din pacate, iese in  
evidenta, in continuare, marea greseala facuta de catre Ministerul  
Turismului acum doi ani, si anume desfiintarea Birourilor de  
promovare turistica - subliniaza Gheorghe Fodoreanu, presedintele  
Invitation Romania, vicepresedinte al Federatiei Patronatelor  
dinTurismulRomanesc (FPTR) si unul dintre principalii touroperatori  
romani specializati pe incoming.                                                     

Deoarece participarea Romaniei la targurile internationale de turism  
reprezinta principala responsabilitate actuala a Ministerului  
Turismului, fata de exportul de servicii, este cazul ca reprezentantii  
ministerului si cei ai mediului privat, ai asociatiilor si patronatelor  
din turism, sa se aseze la masa pentru a fi evitate greselile acestui  
an.                                                                                                 


Potrivit lui Gheorghe Fodoreanu, principalele probleme si provocari  
sunt:                                                                                         

1. Includerea pe lista de participare a unor targuri nesemnificative,  
de pe piete blocate;                                                              
2. Urgentarea redeschiderii celor 20 Birouri de promovare turistica a  
Romaniei promisa inca de anul trecut;                                               
3. Respectarea procedurilor de participare, organizare si evaluare a  
targurilor de turism in strainatate lasate sub forma definitiva de  
catre fostul presedinte al Autoritatii Nationale pentru Turism, Anca  
Pavel Nedea;                                                                               
4. Ministrul Bogdan Trif sa-si exprime suportul fata de exportul de  
servicii (incoming) - singura motivatie a existentei unui Minister al  
Turismului intr-o tara. In afara de incoming nu intelegem ce altceva  
ar avea prioritar de facut?
Reproducerea oricarei imagini sau oricarui text din acest site se poate face doar cu acordul TopBusinessNews.
Potrivit art 206 Cod Penal responsabilitatea juridica apartine autorilor textelor publicate.
Dupa participarea Romaniei la Targul de turism de la Paris, Gheorghe Fodoreanu concluzioneaza :

Lasati incomingul sa aduca bani in tara!

Gheorghe Fodoreanu:
Targurile internationale reprezinta cea mai vizibila activitate a Ministerului Turismului
”Doriti cresterea nivelului de trai prin turism?
Lasati-ne sa va aducem bani!

Ministrul Bogdan Trif trebuie sa inteleaga ca exportul de servicii reprezinta
prioritatea nediscutabila a Ministerului roman al Turismului.

La ora actuala, 80% dintre activitatile ministerului de resort sunt reprezentate de
participarile la targurile internationale de turism. 2019 este un an deja incheiat
din punct de vedere al vanzarilor. Acum trebuie sa ne concentram pe 2020.

Contractarile vor incepe mai ales dupa 20 august, atunci cand touroperatorii
internationali se intorc din concedii”, precizeaza Gheorghe Fodoreanu.
Despre Invitation Romania           

Infiintata in 2006, Invitation Romania este una dintre principalele  
agentii de turism specializata pe incoming, deci pe aducerea de  
turisti straini. Touroperatorul Invitation aduce turisti din toata  
lumea, in special din Asia, Germania, Franta, Belgia, Anglia, Spania.  
Printre produsele promovate se numara circuite in Maramures,  
Bucovina, Delta Dunarii, Transilvania.                                       

Fondatorul Invitation Romania, Gheorghe Fodoreanu, s-a dedicat, de  
peste 40 de ani, aducerii turistilor straini in Romania. A fost ghid si  
responsabil pentru piata franceza al ONT Carpati, singura firma, de  
stat, care se ocupa cu aducerea turistilor straini inainte de 1989. In  
1990, a fondat, alaturi de parteneri, unul dintre primii touroperatori  
privati din Romania specializati pe incoming, Simpa Turism -  
Nouvelles Frontieres. Apoi a infiintat, alaturi de alti actionari,  
firmele Simpa Sport, Visit Romania, iar in 2006 a fondat Invitation  
Romania, touroperator unde este actionar 100%. In 2004 a infiintat  
Comisia de Incoming a Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism  
(ANAT), organizatie al carei presedinte a fost intre 2006 si 2007. In  
28 de ani, de cand lucreaza in mediul privat, Gheorghe Fodoreanu se  
poate mandri ca a generat Romaniei circa 100 de milioane de euro  
prin incoming.                                                                                 

De-a lungul timpului, Invitation Romania a obtinut mai multe premii  
si distinctii, printre care se numara: de doua ori premiul  
international al clientelei Thomas Cook, locul 1 pentru incoming si  
locul 1 pentru originalitatea programului colector la Gala Top Hotels  
2017 respectiv 2018, premii acordate de Federatia Patronatelor din  
Turismul Romanesc (FPTR) si Autoritatea Nationala pentru Turism  
etc.                                                                                           
din aceeasi categorie, cititi:
Trofeul
„Marul de Aur”
pentru Oradea