Reproducerea oricarei imagini sau oricarui text din acest site se poate face doar cu acordul TopBusinessNews.
Potrivit art 206 Cod Penal responsabilitatea juridica apartine autorilor textelor publicate.
Promovam  performanta  economica!
Editie electronica a publicatiei tiparite Top Business -  fondata 1993, Anul XXVII
nr. 11 (898) Noiembrie 2019
Turismul gastronomic

Sibiu, 4 Noiembrie 2019. Pan Food anunta lansarea unui nou produs,

concomitent cu finalizarea lucrarilor de extindere a spatiului de depozitare si

productie.


Cu o investitie de 1.5 milioane euro proveniti din fonduri europene, Pan Food

a reusit sa reitereze un produs cu  puternice radacini in traditia sibiana care

facea senzatie acum 30 ani in Romania: napolitanele spirale! Brandul

SPIRALINE a fost lansat recent, cele 3 tipuri de napolitane fiind umplute cu

crema de cacao, cocos si vanilie. Acestea se pot gasi in magazinele din

comertul traditional, urmand a fi listate in curand si in lanturile moderne.


Compania este pregatita sa lanseze si alte variante de crema: lapte si cacao,

alune de padure, fructe de padure, lamaie sau rom - acestea fiind in topul

preferintelor romanilor, conform studiilor si degustarilor efectuate. Pachetul

de napolitane spirale ambalate individual cantareste 48 g sau la cutie 256 g,

varianta vrac a acestora fiind la 1.8 kg, preferata de magazinele mici si

mijlocii.


„Am pornit dornici sa facem cea mai buna ciocolata de casa si, iata-ne, dupa

19 ani, surprinsi placut de amploarea luata de afacerea noastra si de faptul

ca ne numaram printre putinele firme din Romania producatoare si nu doar

importatoare de produse zaharoase. Ca orice om de afaceri la inceputul

antreprenoriatului, am tras invataminte din propriile greseli, am imbunatatit

constant procesul de productie si procedurile interne, ne-am adaptat

cerintelor partenerilor nostri si am ajuns ca de la fabricuta noastra, care

producea 2-3 variante de ciocolata, sa lansam zeci de noi produse. Am cladit

afacerea de la zero pe criterii solide, cum ar fi calitatea produselor si

respectul fata de consumatori. Este un vis devenit realitate si stiu ca ma

numar printre putinii romani norocosi care, dupa atat de multa munca, se pot

si bucura de rezultate. O contributie esentiala la dezvoltarea firmei a avut-o

in ultimii 15 ani ing. Florina Braulik, in prezent director executiv, care si-a

pus amprenta pe activitatea de productie, optimizand retetele si lansand

produse de succes. Sunt fericit ca fiul meu imi calca pe urme si dezvolta in

directia potrivita destinul Pan Food, adaugand noi produse in portofoliu,

dezvoltand relatiile cu partenerii si punand accent pe promovarea si

comunicarea brandurilor. Am toate motivele sa fiu mandru de oamenii care

alcatuiesc astazi familia Pan Food si sa privesc cu incredere in viitor!”,

declara Ioan Stanea, administratorul Pan Food.


Cresterea cifrei de afaceri in ultimii ani - estimata anul acesta ca va depasi

20 milioane lei -, si a colectivului - numarul de angajati ajungand la 100, unii

prezenti inca de la infiintare -, au determinat si cresterea capacitatii de

productie si depozitare, motiv pentru care spatiul a fost extins in aceasta vara

- fiind dotat conform ultimelor standarde europene si certificat IFS si BRC -

pentru a oferi clientilor produse de calitate si pentru a servi prompt cererile

primite de la reteaua de distributie in continua expansiune.


In 2001, fondatorii - inginerii Ioan Stanea din Sibiu si Gheorghe Pristavu din

Campulung Muscel - inspirati de gustul copilariei de fiecare data cand

preparau ciocolata de casa pentru cei mici, si-au facut curaj si au deschis

fabrica de produse zaharoase PAN FOOD, cu capital 100% romanesc. Pana in

2006, activitatea companiei s-a desfasurat in doua spatii inchiriate in Sibiu.

In 2007 au construit din temelii o fabrica, proprietate a firmei, care masoara

actualmente peste 3000 mp in Parcul Industrial P2 din Sura Mica, judetul

Sibiu - unde isi desfasoara si azi activitatea. Imbunatatind permanent

retetele, in fabrica construita acum 19 ani inca se mai prepara manual mare

parte dintre produse, obiectivul principal fiind acela de a obtine gustul perfect

cu cele mai simple si traditionale ingrediente.


















Astfel, imbinand cu succes valorile traditiei cu ideile inovatoare ale

prezentului, Pan Food a creat o gama variata de produse care tin pasul cu

calitatea si diversitatea produselor din domeniu. A inceput cu ciocolata

“Batonul copilariei” (si astazi preparata manual in proportie de 90%),

cunoscuta in toata tara si peste hotare. Nu peste mult timp gama de produse

a fost diversificata, aparand astfel prajitura Lica cu foi de napolitana si zahar

caramel, nuga Cindrel si Bliss cu delicioase arome, umpluturi si miere de la

crescatorii de albine din judetul Sibiu, alaturi de Biscuitii si Nucile umplute

cu multa crema, prajiturile asortate Sureanca si Dorothea preparate din

pandispan cu diferite creme si arome si Salamul de biscuiti.




Pe plan national, reteaua de distributie este alcatuita din cel putin cate un

distribuitor in fiecare judet. Cu o crestere accelerata in ultimii 3 ani, astazi

30% din productia Pan Food este distribuita in tari din Europa, Statele Unite

si Canada, in Romania ocupand inca din 2013 locul 1 la productia de ciocolata

de casa.


Adriana IORDAN
Numarul 1 in productia de ciocolata de casa din Romania,
Pan Food lanseaza
Napolitanele spirala cu gust de copilarie